داستان عشق عجیب فصل14

درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید داستان اول←عشق عجیب. لطفا نظراتونو درمورد داستانام بگین. هر انتقادی هم داشتین بگین
برچسب ها
نويسنده :خانومـِ نویسندهـ
تاريخ: جمعه 22 آبان 1394برچسب:عشق عجیب, ساعت: 12:32

آرمان_ببین تنها راهش اینه که بری ادارشون

من_چی چی؟ادارشون؟کلانتری؟؟؟؟

آرمان_آره

من_ی چار پن سالی طول میکشه که

آرمان_آشنا دارم اونجا

من_پارتی بازی؟؟؟

آرمان_آره.فلا پیاده شو بعدا میگم بهت چجوری

وا کی رسیدیم؟؟؟اصن حواسم نبودا.پیاده شدم آرمان زنگو زد و مامان باز کرد درو.یه ساختمون 5طبقه بود.رفتیم سوار آسانسور شدیم آرمان زد طبقه2.پس خداروشکر زیاد نبود طبقه ها  وگرنه اگه ی روزی خدایی نکرده آسانسور خراب بود پدرم درمیومد.زنگ آپارتمانو زد و رفتی تو.تا مامانو دیدم پریدم بغلش

مامان_الهی قربونت برم دلم برات تنگ شده بووووود

من_منم همینطور 

مامان_بیا بریم بشین

من_باشع ولی اتاقم کوجای؟

مامان_ای بابا بازم ک اینجوری حرف زدی

من_ببخشید

آرمان_مامان من میرم اتاقشو نشونش بدم 

و باهم رفتیم سمت اتاقم.اتاقم دیزاینش سفید بود .سمت راستم ی مبل دونفره سفید و اونطرفم ی تخت سفید و تراسشو که نگووووو چ گل و گیاهی داشت لامصب!(این شکلیZIynw.jpg)

رفتیم تو و در اتاقو بستیم 

آرمان_خب بزار بقیشو بگم

من_بگو

آرمان_میلادو یادته؟همون که اومد خونمون تو هنوز10سالت بود......

نذاشتم حرفشو ادامه بده بلند زدم زیر خنده_آره یادمه

آرمان_همون پلیسه سرگردم هس مث مهیار تو همون اداره هم هس باید ببیبنم چکار میتونه برات کنه

من_آخجوووووووون میشه الان زنگش بزنی؟توروخدا

آرمان_صب کن بزنگم

جلو چشای من ب میلاد خنگول زنگ زد و اونم گفتش ک فردا بریم توصیه کردحتما چادر داشته باشم

رفتیم نشستیم پیش مامان 

داشتم قهوه مو میخوردم ک یادهلنا دوستم افتادم....


نظرات شما عزیزان:

السا 2
ساعت9:44---23 آبان 1394
عالیه عزیزم راستی باید امروز درس بدی بیا نظراتم تایید کن

السا 2
ساعت19:25---22 آبان 1394
خیلی عالیه عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
برچسب‌ها:
دوستان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دانلود آهنگ جديد

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 16934
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1

Free Lines - Link
 Select

کد زیبایی برای وبلاگ

کد و سفارش های رایگان


دانلود آهنگ جدید